czwartek, 28 lutego 2013

O Matko i Córko!

Od dawna już zastanawiałam się nad pomysłem tworzenia biżuterii dla mam i ich pociech. Zainspirowały mnie fotografie  rodziców i ich dzieci w podobnych stylizacjach. Natknęłam się kilkakrotnie na ciuszki ( przede wszystkim dla kobiet i dziewczynek) w tych samych kolorach, i fasonach różniących się jedynie rozmiarem (rzadko  ceną :P)
Rozmawiając z młodymi mamami poruszyłam temat dziecięcej biżuterii i ku mojemu zaskoczeniu , wiele kobiet ma dosyć przesłodzonych, różowych i plastikowych ( a czasem nawet - o zgrozo- świecących) ozdóbek dla małych dziewczynek, z których lada moment złazi farba , strzela gumka i nadają się jedynie do wyrzucenia...
Dlatego postanowiłam zaprojektować kilka bransoletek dla mam i córeczek, z nieszkodliwych, nietoksycznych i trwałych materiałów, tak, aby zarówno mama jak i córa mogły się nimi cieszyć przez długi czas.

Zobaczcie co z tego wyszło :)







Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz