czwartek, 21 lutego 2013

krywulka





Na samym początku, gdy dopiero raczkowałam w świecie ręczne robionej biżuterii  zupełnie przypadkiem natrafiłam na youtube na filmik z wyszywanym małymi koralikami naszyjnikiem. Oczywiście spodobał mi się i odłożyłam go do katalogu „do zrobienia w przyszłości”.  Cóż na swoje później musiał czekać aż 7 miesięcy. Poproszono mnie bym zrobiła naszyjnik, wtedy pokazano mi zdjęcie. Długo się zastanawiałam jak go zrobić, oczywiście z pomocą przyszedł wujek gogle i okazało się że ów naszyjnik to krywulka. Przypomniałam sobie wtedy o filmiku który kiedyś widziałam. W ten oto sposób powstał taki oto naszyjnik:




Piękna kolia a jak ją obrócimy o 180 stopni to mamy prześliczny kołnierzyk.  Niby proste do wykonania a jednak bardzo czasochłonne i składa się z mnóstwa koralików oraz z metrów nici, ale efekt niesamowity.






Nasze wyroby możecie spotkać w sklepie Świat Biżuterii A&G na  ul. Szpitalnej 40. 



xoxo
Meg 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz