czwartek, 7 listopada 2013

mandala

Dzisiaj coś innego =) tym razem nie będzie to moja praca tylko praca Pani Ani.
Pani Ania rysuje niesamowite rysunki zwane mandalami czyli rysunkami rysowanymi w kole. Wywodzą się one z buddyzmu, nie jestem specjalistą w tym temacie wiem tylko tyle ile znalazłam w internecie dlatego nie będę więcej rozpisywać się na ten temat bo nie czuje sie na siłach.

Gdy Pani Ania zaproponowała że narysuje mi mandale od razu wiedziałam jaki symbol  sie w niej znajdzie a mianowicie pentagram mam dużą słabość do tego symbolu i talizmanu. Wiele osób źle interpretuje ten symbol, powiem szczerze nie będę o nim pisać jeśli ktoś jest ciekawy to zapraszam do poszukania w internecie.
Dobra koniec tego pitu pitu czas na obrazki =)



                                                                  oto moja mandala


                                                             a tak prezentuje się na ścianie


                                                       a oto inne prace Pani Ani










Zapraszam do odwiedzin profilu facebooku tam znajdziecie więcej prac Pani Ani.




xoxo
Meg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz