poniedziałek, 17 czerwca 2013

Alladynki

Dawno dawno temu pożyczyłam od mamy maszynę do szycia. Pierwsza zajawka trwała kilka dni , podczas których uszyłam dzieciakom do zabawy / ćwiczeń niezliczone ilości woreczków z grochem.
Później postanowiłam spróbować uszyć spodenki dla synka takie luzackie z obniżonym krokiem , czytaj : z miejscem na pokaźną wielorazową pieluchę ;)
Od tamtej pory stare ciążowe bluzki i sweterki  zyskały nowe życie:  zdobią małą pupę...

Ale dziś nie o małej pupie:)

Dzisiaj uszyłam coś dla siebie.
Spodnie alladynki, z gładkiego bawełnianego materiału IKEA w kolorze kremowym. Jedyną ich ozdobą są czarne szerokie gumki: w pasie i w nogawkach. Fajnie wyglądałyby z szerokimi kieszeniami, ale to zadanie by mnie przerosło i zapewne zniechęciło do dalszych wariacji :)

Inspiracją i równocześnie tutorialem były moje stare spodnie zakupione "naciuszkach"






pozdrawiam
Ania

4 komentarze:

  1. No i wyszły Ci bardzo fajne :-). Idealne porteczki na obecne lato ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. A napiszesz jak je uszyć ? Chciałabym zrobić takie ale kompletnie nie wiem jak . Czekam na odpowiedź . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się w niedługim czasie zrobić krótki tutorial "krok po kroku" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 52 year-old Accountant I Margit McGeever, hailing from Earlton enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Drawing. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Bentley Litre Supercharged Le Mans. zerknij tutaj

    OdpowiedzUsuń