poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Guziczkowo...

Dzieci wiecznie grzebią  w moim kuferku z materiałami do biżuterii i zakładają na siebie naszyjniki, bransoletki, bawią się większymi koralikami. (Czy wspominałam, że jestem mamą chłopaków? :P)
Postanowiłam upleść im coś męskiego ;) i bezpiecznego, czyli niemożliwego do połknięcia.
Tak powstały bransoletki z wielkimi guzikami.

W tym samym czasie natknęłam się na aukcję charytatywną dla dzieciaków z Zambii i postanowiłam przekazać te dwie najnowsze sztuki jako cegiełkę. To niewiele, ale aktualnie nie mam zbyt wiele czasu na hobby, bo pogoda nas rozpieszcza więc korzystamy ze spacerów ile wlezie ;)

Gdy aukcja ruszy , podam adres strony ( forum) gdzie będzie można licytować wiele różności.

A tymczasem ...



 I na dokładkę perełki z makramą :


Aukcja już ruszyła. Zapraszam do licytacji( trzeba się zarejestrować na forum, aby móc licytować)

http://chusty.info/forum/showthread.php/96625-Aukcyjka-zapraszam-piekne-chusty-szukaja-domkow-%29
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz